Selvbetjening

Bestil tid online

På aftalebogen kan du bestille tid hos en behandler i klinikken.
Husk at aftalebogen ikke er til akut behov for kontakt til klinikken.
I disse tilfælde skal du ringe til os i telefontiden.

  aftalebogen.dk

Telefon konsultation mellen 8.00 og 9.00

Telefontiden bør anvendes til fx prøvesvar, vurdering af akut sygdom mm. Der kan IKKE foretages medicinbestilling og tidsbestilling til ikke akutte konsultationer i dette tidsrum.

Send enkle spørgsmål til din læge

Emailkonsultationen kan benyttes til spørgsmål, som ikke haster. Emailkonsultationen er en sikker måde at kommunikere med lægen på, og kan benyttes på alle tider af døgnet.

Medicin skal ikke bestilles via E-konsultation.

Ved akutte spørgsmål tages altid telefonisk kontakt til lægehuset.

 emailkonsultation.dk

Anmod om fornyelse af dine recepter

Medicinbestilling / Receptfornyelse:

Vi opfordrer til, at man så vidt muligt foretager elektronisk receptfornyelse.

Medicinbestillinger skal bestilles på “Medicinmodulet” via vores hjemmeside eller den App som hedder “Min Læge”.

Kan den faste medicin ikke genbestilles på “Medicinmodulet” skal der tages telefonisk kontakt til sekretæren.

Der må ikke sendes E-konsultationer til lægen eller personalet herom.

Recepter der er ordineret af speciallæger eller læger på sygehuset, fornyes af de respektive speciallæge og sygehusafdelinger, så længe du bliver fulgt der i et ambulant forløb.

Først når forløbet der er afsluttet må vi udskrive disse recepter. Ovenstående er som følge af de regler der er bestemt af Styrelsen for Patientsikkerhed.

Recepter på sovemedicin, beroligende og stærkt smertestillende medicin som fx Morfin og Tradolan samt ADHD medicin kan ikke bestilles elektronisk, men kun ved personligt fremmøde i klinikken.